Romme imorgon!

Hej :)
Idag är det en helt vanlig dag......men imorgon smäller det! Då åker skolan till Romme och åker skidor över dagen :D
Det blir grymt!!
Förra året var verkligen jätte roligt!
Hittade faktiskt lite härliga bilder därifrån!! :)
Jag och Klara kl. 6 på morgonen.
Matilda och jag :)
Klara i backen
Klara, Matilda och Julia :D
Jag och Klara nånstans inne i skogen tror jag ;)
Julia :)
Allihopa. Jag, Klara, Matilda, Julia och Ida.
Efter tror jag... Matilda, Jag och Julia!
Snyggaste bilden i bussen på väg hem :)
Ida, Jag och Klara :)

Hittade även en super söt Klara & Jessica Show ;) haha!
Kommer du ihåg Klara??

Nu ska jag gå till skolan.
Puss
/J

Kommentarer
Postat av: klara

Haha ja det är klart! bästa ju ;)

2011-02-21 @ 16:36:46
URL: http://realated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0