rolig helg, och underbara siss grattis :D

haha snyggingarna;)
fina evelina:)
jag & fina fanny:)jag i fredags:)

jag och min underbara syster!<3
 
Hej hopp den här helgen har det minst sagt hänt mycket saker:D

I fredags så var jag med evelina och vi skulle bara vara en liten stund men hon gick hem vi 8 haha:P

Sen på lördagen så var jag först med fanny och sen så skulle jag ta tåget till ockelbo för mamma var där men då träffade jag evelina vid bussen och då så skulle hon vara sova själv hemma och det är ju inte så kul så då bestämde vi att hon skulle sova hoss mig och att jag skulle stanna i Gävle hehe...
sen åkte vi ner på stan och vid 8 var vi i bomhus igen och då köpte vi godis hihi!;)

Sen idag så fyllde min älskade och underbaraste storasyster nathalie 22 år så då åkte jag hem till henne och har varit där hela dagen och nästa helg ska jag sova där!
grattis bästa!!<3
Sen så gick jag Natta och Pappa ut och åt för Pappa kom hem igen idag och Natta fyller ju år:D
det var mysigt och vi åt china mat så jävla gott!!

nu ska jag mysa med Mamma och kolla på midsomer murder!:D<3 

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Tack fina du :)

2011-02-20 @ 20:45:45
URL: http://arenblogg.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0