Packar min väska

Hallå!!
Mitt rum är lite upp och ner vänt just nu!!
Håller nämligen på att packa min väska för skidor :D
Jag åker ju ikväll!!!!
Nu tar jag i alla fall en lite paus i packandet, för det börjar blit lite långtråkigt ;)
Men här kommer några random saker som hänger med i min resväska :D
Kläder.... :) Mest mjukis-kläder, men tar med mej nåt finare också!
Min söta ögonbindel!! Om det är för ljust på rummet, hehe!!
En stor 1½ liters bubbelvatten!!
Biologi bok... Jag och Ida Kanske ska plugga lite. Man har ju prov efter lovet!!
Åksjukepiller! Kan behövas när man åker buss så länge!!
Mina trasiga skidglasögon.... Fast jag köper nog nya i Kittelfjäll!! ;)
Update: Pappa har lagat dom :D :D

Nu ska jag gå tillbaka till packandet!!
Puss
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0