alla hjärtans dag!:)<3

Hej idag så är det ju alla hjärtans och för alla personer så har den nog en enskild betydelse tex:

 om man inte har ngn kille/ tjej så tycker nog jag att det bästa sättet är att fira med sin bästa kompis / kompis men det gör ju många även fast man har ett förhållande och vissa firar inte alla hjärtans dag alls...

Hur firar ni??

Idag i skolan så hade vi först tips runda inomhus haha med kärlekfrågor;) sedan så efter lunch fick vi kolla på film och vi såg dear John den var verkligen skitbra sorglig men bra!

Sen så slutade vi och då åkte jag till Evelina för hon  var sjuk och åt choklad (ovanligt hehe) och skrattade:)
 Det här var i 5an det från höger på andra sidan : Vinda,jag som äter tårta och evelina:)
va långt hår man hade då haha:D
 har jag ramlat eller??haha

stor kram
//Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0