Jag och Gejsha<3

Hehe här är jag när jag kanske var 9:D  och min hund hos pappa Gejsha  har inte hunnit uppdaterat något idag men håller på läser en jättebra bok faktiskt som heter: en Gejshas memoarer.  nästan likadant som hun den haha!!:)    och jag o pappa har varit ute i skogen enliten stund i dag faktiskt riktigt roligt faktist!:)<33  vi hittade svamp jätte gott:D    vad har ni gjort idag såg roligt ut på sleepowern Jessi!..:::::)

Hehe här är jag när jag kanske var 9:D 
och min hund hos pappa Gejsha 
har inte hunnit uppdaterat något idag men håller på läser en jättebra bok
faktiskt som heter: en Gejshas memoarer. 
nästan likadant som hunden haha!!:) 
och jag o pappa har varit ute i skogen en liten stund i dag faktiskt riktigt roligt !:)<33 
vi hittade svamp jätte gott:D  
  vad har ni gjort idag såg roligt ut på sleepowern Jessi!.:)

Kommentarer
Postat av: Jessi

Ja de va de ;) Kraam

2010-09-11 @ 20:51:06
URL: http://toolifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0