Saturday

Heeej!!
Nu är det äntligen helg så man får slappa och äta mycket godis!! :)
Idag har jag bara vart hemma me familjen hittills, ätit frukost, tagit ner studsmattan, men snart ska jag iväg till liljeholmen och handla lite och efter de ska jag och Lisa på bio!! :D Himlen är oskyldigt blå ska vi se! Hoppas den är bra!

Imorgon tänkte jag åka till Matilda och fira henne för hon fyller 14 hela år!!
Ja, om hon släpper in mej i alla fall ;) De får vi hoppas på!!

Så ser min helg ut! Vad ska ni göra??

Hugs/J
Matilda på första bilden och jag på den andra :)
Bilderna är bara en vecka gamla, men de ser liiiiite annorlunda ut ute nu kan man säga!!
Här var de ju fint väder och helt torrt, men nu är de snö och kallt och blött :( :( :(
Använde min vinter jacka idag och de va skönt :( *Snyft!!!*
Ångest!! Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0