Allvarligt!!

Varför måste helgen vara så lång???
Nej, ja skojar, men ärligt så är jag sååå uttråkad...
Jag har till och med börjat på en läxa som ska in v. 47!?
Då är det allvarligt!!

Men igår var jag i alla fall hemma hos min moster och morbror på middag med några andra också.
Det låter ju jätte roligt.... Men de va inte de bästa!!
Jag brukar få lite kläder då och då som min kusin har växt ut (japp, ärvda! Men älskar man kläder så spelar inte det någon roll, bara de är snyggt!! Kläder som kläder) och igår var en sån dag :D Så jag gick hem några klädesplagg rikare!! Härligt me lite påfylling i garderoben.
Även fast den redan är överfull ;)

Så nu ska jag fortsätta tråka! Eller kanske hitta på något... Vi får se!!
Kram //J
Jag blev så otroligt trött på att jag såg ut som... ja jag vet inte vad på alla kort!!
Så då blev de en ultra cool bild istället!?
Nej, men man ser i alla fall klart och tydligt att jag kan rynka på pannan här!!
Något som jag länge blivit mobbat för att jag inte kan ;) Hahaha!!

Kommentarer
Postat av: klara

grattis jessi ;) <3

2010-11-14 @ 18:51:17
URL: http://realated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0