Stadium Outlet!

Hej hej!!

Nu är jag hemma i Stockholm igen!! :D
Det var jätte skönt att bo på hotell ett tag och slappna av lite :)
Vi bodde på ett hotell som hette Blommenhof, tror jag, och de va väldigt fint och mysigt. De va ett ganska gammalt hus, typ som en herrgård. Fast sängarna va inte sköna... ;) Ja är ganska bortskömd med min säng för de är nog den skönaste sängen som finns! haha! 120 cm bred och hur mjuk som helst. Loove it!! <3

Idag åkte vi även förbi en Stadium Outlet så det blev lite shopping där :D
En helt ny träningsoutfit och en spikmatta bland annat!

Nu ska jag och mamma åka iväg och handla mat till veckan!!
See you later!! //J

Mina nya träningskläder:
Tights: Röhnisch
Linne: Reebok
Pannband: Bula
Allt från Stadium!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0