KAOS!!!


Ny tagen bild på min altan!
Hade fler bulder som jag skulle ladda upp, men internet krånglar....
Kan de bero på snökaoset kanske??

Hej!!

Här i Stockholm är det idag snökaos ute......... Helt sjukt!!
De har ju stått i tidningar och så, men ja trodde inte riktigt att de skulle bli så.
USCH!! ogilla.
Ja slutade halv 12 idag så då åkte jag, Matilda, Klara och Julia in till stan för lite shopping, men jag hitta ingenting. Man blir ju inte så där jätte shoppingsugen i det här vädret!!! :(
Inne i stan var de mest slask, så snacka om att ja och Matilda blev chockade när vi kom ut lite ur stan,  "till landet", och de hur mycket snö som helst... OJojoj!!

Jaja, nu ropar SO-boken på mej att jag måste plugga :(
Inte mycket att göra då lixom ;)

Kram //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0