kallt , promis........

hej idag så har dte varit en riktigt rolig dag i skolan faktiskt när jag sara och emma hade rast så gick vi omkring i koridorerna och då kommer tre killar från min klass fram och typ lyfter upp mig och säger att dom ska snöpurra mig !!
men som tur var så hjälpte Sara och Emma mig hahaha:D
Sen på SO så hade vi sudd krig hehe....

Nu måste jag gå ut på promismmed Nova (min hund) mamma är sjuk så jag får ta och gå ut fast det är ganska skönt om man har varma kläder:)

Vad har ni gjort idag då?

här kommer en lista på mina top 8 program

1. O.C. fast den går inte längre men den är så bra!!

2. greys and atomy

3. despreat houswifes

4. svenska hollywood fruar (tycker Maria Montazami är så rolig även Päivi lite grann)

5.morden i midsomer

6. CIS

7. criminal mind

8. gossip girl



kram


//N


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej vilken fin blogg Nicole är hemma hos mig jag har fånga henne haha!:) i Mora

// Amanda 9år

2010-11-25 @ 19:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0