Haircut!!

Hej hej!!
Usel blogg-uppdatering har det vart den här veckan....Inte bra :)
Har inte riktigt haft lust bara. Och då är det ju inte så kul att läsa heller ju.
Eller hur?
Idag har jag i alla fall KLIPPT MEJ!! Nu har jag LUGG!! Och uppklippt! Skönt att äntligen få reda på mitt ovårdade hår!! ;) Och så har jag handlat lite julklappar också:D Till Matilda och Nicole ;)
Fast det var riktigt hemskt att gå på stan idag!! Det känns ju som att
det är typ -45 grader ute!!!! Brrrr.....

Här kommer i alla fall en Före och efter bild på mitt hår :D
Jag är nöjd! Behövde verkligen en förändring nu när det är som mörkast och tråkigast!!
Kram//J

Kommentarer
Postat av: klara

SUPERDUPER SNYGGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-27 @ 10:45:40
URL: http://realated.blogg.se/
Postat av: Evelina

Snyggt! Det passar dig jättebra!

2010-11-27 @ 20:03:54
URL: http://mylifeasevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0