Dance with me

USCH!!
Kom precis på att höstlovet är slut imorron=Skolan börjar igen=gå upp klockan 7 :(

Det känns ju inte sådär underbart direkt.....
Dessutom tror jag att vi har SO-prov den här veckan så de blir pluggPluggPlugg.
Nä, nu ska jag sluta deppa och tänka positivt!
De är ju snart Jul!!!!! ;)

Och imorron är det även träning så då får jag "inviga" mina nya dansskor :D
Så himla skönt med nya för mina förra va verkligen jätte slitna!!
Dessutom är det lite högra klack på dom här! Ca 7 cm hög är den.
(Mätte heeelt själv!! Duktig, eller vad??)

De ska i alla fall bli kul att använda dom! Lär ju få lite skavsår, men så är det alltid :)

Nu ska jag gå ifrån datorn.
Jag har ju fortafarande LOV i typ 12 timmar!!!
Kram /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0