Christmas Feelings!!

Idag har jag vart och köpt lite olika saker...
Ett nytt spel till min bror, mat, julklappspapper och en julduk band annat!
Och eftersom att det var lite jul saker och för att de var sån julstämning i köpcentret fick jag så himla mycket julkänslor!!!! Att vi nu ska dricka glögg gör Inte saken bättre! Haha.
Läängtar sååå mycket!! <3 Och dagen efter julafton åker vi ju iväg till Egypten vilket inte gör att man längtar mindre direkt.
Jag vill ha julgran, julgodis, julklappar, Kalle Anka, julskinka, ALLT! NU.

Då kom jag i alla fall att tänka på förra julen som firades i Brasilien!!
Kärlek. Så här kommer bilder som får mig att längta dit också!!
Min mosters hus. Så himla fint!! När vi var där var allt helt nytt!
Och så skönt att bada i poolen!
Våran julgran mitt i värmen! Plast såklart ;)


Som sagt så får dom här bilderna mej att längta till Brasilien också!!
Längtar till allt just nu! haha :)
Men vi ska nog tillbaka till Brasilien nästa ju i alla fall!! :D
Kraam/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0