Ny mobil:D

Ny mobil!!

fast min är rosa:P

också fick jag en kamera,väska,kläder,böcker, björk and berries apple shampo och massor av annat...

Den här Julen har varit kätte härlig på Julafton var jag  hoss Mamma med släkt och firade sen på Juldagen så var det hoss Farmor och Farfarf med Pappa jätte mysigt..

Idag ska jag på ännu ett julbord börjar bli trött på det nu.. hehe

har ett litet schema över lov veckan så här ser det ut:

Måndag: mellandags rea med Sara
Tisdag: Med Evelina
Onsdag:skriva en slags uppsats om en sak kan man säga ni får veta mer sedan!!
Torsdag?
Fredag?






Kommentarer
Postat av: Evelina

Fick du en ny kamera?

Din är väl inte så gammal??

:)

2010-12-26 @ 15:24:56
URL: http://mylifeasevelina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0