egoboost!



Fick ju som sagt den här boken i julkapp och den är verkligen så bra jag ser mig själv på ett annat viss nu när jag har läst den ,den är inte som en vanlig bok utan uppdelad i olika kategorier dom bästa avsnitten tyckte jag var: 

Krav och komplex: Hellre en fettvalk en ett rent helvete,
om livet vore så här... att veta sitt eget värde nästan alla avsnitt iden är boken är verkligen vad ska man säga en egoboost på ett bra sätt!! Igår så skrev jag faktiskt till Blondinbella om boken så jag får se om jag får något svar:)


kram/Nicole




Kommentarer
Postat av: Anonym

Intressant att böcker kan få en att tänka i nya banor och jag håller med dig

2010-12-30 @ 17:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0