Att kasta snö

Gävle, hemma hos Nicole förra helgen.

Hej hej :)
Jag har inte hunnit göra så mycket hittills idag...
Bara ätit bullar till frukost (Mmm...;) och bestämt vad som ska göras idag!
Jag, Julia och Klara hade tänkt gå på bio, men eftersom att det inte går nån bra film så åker vi in till stan istället och sen hyr vi en film och ser på hemma :D
Mycket bättre!!

Men förresten, Julia berättade om Självmordsbombaren i Stockholm igår!!
Jag fattar inte att jag inte har hört om det! Kanske borde kolla mer på nyheterna?
Men hjälp va läskigt i alla fall!!! Det är ju en helt annan sak när det händer här. Tänk om nån hade dött!
Usch, jag tycker verkligen ärligt att det är jätte läskigt! :(
Men då lär det väl inte hända här igen på ett tag, va??

Hoppas i alla fall inte det!!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0