Snyggaste plåstret har jag

Hej :)
Idag har jag vart på typ hälsoundersökning. Det är för forskning och sånt ;)
Så dom mätte, vägde, tog blodtryck, BMI, hörseltest, blodprov och lite annat på mej.
Just blodprovet blev lite konstigt för hon missade blodkärlet första gången och var tvungen att sticka mej igen :(
Men som tur var fick jag ett riiktigt coolt plåster i alla fall!! Ett pip-plåster :D Hehe!
Efter det hann jag och mami med lite shopping till skidlägret i Kittelfjäll V.9.
Längtar så dit!!!!!
Mitt coolaste plåster :D
Shoppingen ;)
Köpte ett par varma (och snygga) skor och en skit snygg mössa!!
Kanske lägger upp bilder sen. Vill ni se?? :)

Puss /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0