imorgon stockholm!! kul:D

Hej imorgon åker jag ju till Jessi och som vanligt blir det mycket skratt,fnitter,prat,äventyr,mer skratt, och endå mer prat:D
alltså skitkul!!
tänkte göra en liten bildresume från språkresan till nu hur vi har förändrats och så menar jag..

Här kommer den:

det är är faktiskt en av dom första gångerna jag var med Matilda och Jessica den här bilden är utanför skolan på språkresan.


Och här sitter jag med några av dom andra från språkresan den här bilden har jag för mig är samma stund som den första:)

Jessi vid zoorbingen:)

Jag vid zoorbingen:)

Jag och jessica har bestämt att varje gång vi träffas så ska vi köpa en lika sak här håller vi på provar ut vad vi ska köpa  lika.....

ja o bästa tjejerna ever!!

I helgen får vi ta lite nya kort tycker jag!!:D

kram

//Nicole



Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Jag har inte bloggat så mycket och därför har jag inte avgjorts dagens blogg. Men IKVÄLL kommer vinnaren upp (20.00) så kika in då! Och det kommer även en ny chans då :)

2011-02-03 @ 19:11:45
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0