Nytt i min garderob

T-shirt: Weekday
Stickad tröja: Zara

Dom här snygga tröjorna+en top från American Apparel+2 böcker köpte jag i måndags!
Båda tröjorna var faktiskt på rea så jag är riktigt nöjd med mej själv :D
Annars brukar man ju aldrig hitta nåt på rea utan istället köper man det ända som inte är på rea :) Haha! Ilands-problem!! ;)

Fast det värsta var att jag köpte en till tröja från Topshop (det var bara ett enkelt linne, billigt, men ändå!).
Jag hade den i en påse med dom andra påsarna (alltså hade jag 4 påsar) men så helt plötsligt när jag kollar så har jag bara 3 påsar! :(
Jag vet inte om jag tappade den eller om nån tog den, men surt är det i alla fall!!!!
Fortfarande irriterad fast det var 2 dagar sen.

Aldrig vart med om nåt sånt förut...
Nån annan som vart det??
Jag menar om det var en tjuv, vad ska han/hon ha mitt linne till???

Stöörigt!!
//J

Kommentarer
Postat av: julia :D

SURT!!! :( :P

jätte fina bilder jerry!

2011-01-06 @ 22:09:29
Postat av: Jessica

Tack Julle the big bulle :D ;) <3

2011-01-07 @ 21:48:39
URL: http://toolifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0