En krabba i ett snäckskal

En häftig krabba hittade jag på stranden i Egypten :)
Den va väldigt rädd så det blev inga jätte bra foton...

Hello!!
Idag är det trettondagen :)
Det betyder att mamma och pappa är lediga så vi får se vad vi hittar på idag!
Vad ska ni göra idag?

Imorgon och på lördag är det dansläger!! Rooligt :D Jag ska provdansa med en kille också så vi får hoppas att det funkar bra!!
Jag har inte haft en partner på ett halvår så det skulle va ganska najs om jag slapp dansa ensam från och med nu ;) Håll tummarna!


/J


Kommentarer
Postat av: julia :D

coolt! :D

tretton dagen eller afton? ;P

2011-01-06 @ 22:13:25
Postat av: julia :D

Träffa mig och klurr ;P

2011-01-06 @ 22:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0