Språkresan






Hej idag har jag inte gjort något specielt jo jag har åkt till mamma igen, men snart ska jag på första
konfa mötet..
tänkte berätta lite om språkresan,först upp visar jag en bild på en park i isle of wight (det var där jag var på språkresa)
såhär såg ofta parkerna ut:) fina
och sen är det en bild på ett nöjesfält vi var på just där är det en mini by med mini hus:D
och sista bilden är jag utanför huset..

maten på returang var jättegod och människorna där var jättesnälla nästan jämt det var mycket dear, honey:)

men väran värdfamilj var inte så bra vi fick inte så bra mat och dom var helt enkelt inte så bra värdfamilj tyvär..

men Englad är ett jätte fint land och man har fått bättre självförtroende tycker jag sen man kom hem:)

och godis och kläder billigt!!!

har ni varit på språkresa hur var eran värdfamilj?

men man fick ju många nya kompisar och det är ju ett stort PLUS

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0