sommaren... längtar tillbaka



Hej idag har jag pluggat sen jag kom hem för vi har NO prov i morgon,
för vi har också 2 glossförhör i Éngelska och i Spanska.
tänkte lägga upp en bild från sommaren för längtar tillbaka ditt:)
i dag så hade mina och sara, emmas föräldrar möte med rektorn på våran skola för vi vill byta till våran paralelklass..
men dom verkar inte tycka det blir lite irreterad dom går ju inte i våran klass det är ju vi som går där!!
det är inte så att dom är takiga men typ alla våra kommpisar från 6an går i parallel och dom vill man gå med och
lite annat....
så ingen intressant dag hehe

skriv gärna era bloggnamn så kan jag eller Jessi gå in och kolla in på er bloggar:D

kram//Nici<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0