Halloween!!:)



Hejhej idag så är det Halloween idag i skolan var det halloween dag så man var lite smått ut klädd..
Men dom hade haft soppåsar på fönstren så det var mörkt och vi hade spökgång i källaren hur kul som helst ,
Det var ganska långa kö när vi stog där och så stog det några killar från min klass och några från nian bakom mig och Evelina så när det var våran tur så skulle vi gå lite efter Sara och Emma och det var så mörkt där inne och några från elevrådet var där inne och skrämde folk så kom killarna i kap oss och så dom fick lyssa med en ficklampa för att vi skulle hita haha!!:)

igår så var jag ju på hockey och jätte många killar från min klass och niorna satt nedan för oss så dom kanske får var med i tidningen, idag så pratade dom mycket om det hehe:)

kram

//N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0