Dagens...=)



Hejhej är kommer en inte så bra vild på dagens outfit men har jätte mycket att göra så har inte riktigt tid att fixa en bra bild..

men igår så var jag ju på konfa från 1 till 7 först så tänkte man ju men va långt men det var riktigt roligt vi skulle göra en egen gudstjänst det kanske inte låterf så kul men det var det.

Dom delade in oss i grupper som skulle göra olika saker jag , Fanny och Lisen fick dagens text och vi hade jätte roligt i våran grupp.
Vi tre gick i varandras parallelklass i 6an men nu så går vi på olika skolor:( men det var superkul!!!

idag så efter skolan cyklade jag och Emma hem sen så blev det trännig så kom hem för ett litet tag sedannu måste jag plugga till so provet på onsdag

kram

//N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0