Julgran

Heeej! :D
Idag ska vi köpa julgran :D Sista saken som måste göras för att få riktig ju tycker jag ;) Älskar det!! Och nu är det ju bara en vecka kvar också!!! Ooootroligt. Men fantasktiskt ;)

Men juste, idag hade vi beeptest i skolan :( (Konditionstest som man springer fram och tillbaka på:)) och jag var den ända tjejen i min klass som var med.........
Som tur var så har vi gympa med en annan klass och där var det några som sprang!
I alla fall, jag var grymt otaggad och trodde att jag skulle va sämst, men till slut så blev det väldigt bra ändå!! Jag fick 9.9 (säger inte så mycket om man inte vet vad beeptest är, men det var "mkt bra").
Bäst av alla tjejer i klassen :D *Stolt* :)
Sen fick jag också reda på att jag har VG+ i gympa. Förut har jag haft typ G+.
Så nu är jag glad!! Haha :)

Kram kram ///J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0