Idol... :)

Bild från Gävle i lördags!

STÖRIGT!!
Jag hade skrivit ett inlägg, men när jag skulle publicera det så la Internet av...........
men här kommer då ett liknande inlägg:

Sitter och slötittar på Idol just nu :)
Lite roligt eftersom att jag inte sätt ett enda annat avsnitt den här säsongen... ;)
Men det är så det ska va! Man kollar när det gäller, i finalen :D
Men vem är det som är bäst då?? Jag har ju ingen aning.... Haha!

Men vi ringde min lilla kusin i Brasilien alldeles nyss! Han fyller 5 år idag!!
Jag skulle hur som helst prata med honom och då blev han blyg och vågade inte säga något.... ;)
Fast till min mamma sa han att han saknade mej och så hade han sagt att jag var hans bästa tjej kompis :D Haha!!
Kan man annat än tycka att han är jätte söt då, eller??

Nu ska jag fotsätta med min hemma-fredag!
Superskönt med HELG!!

Kram /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0