Dan före doppare dan!!

Senaste utlands-semestern med familjen. MALLORCA-MAJ 2010

Heej :)
Jag fattar att bilderna kanske inte riktigt passar ihop med rubriken... Haha :)
Men, ja, vad ska jag säga... Jag längtar till värmen nu!!
Bara 2 dagar kvar :D
Samtidigt är det ju julafton imorgon!! Myyys <3

Idag har jag, brorsan och pappa i alla fall vart iväg och badat på eriksdalsbadet.
Det är tradition! Måste göras bara! Eller själva grejen är egentligen att bada ute ;)
Och på eriksdalsbadet kan man simma ut! Iskallt om huvudet kan jag lova, men jag va bara ute kanske 10 min och sen direkt till bubbelpoolen!!
Har ni nån annorlunda tradition kring jul??

Snart ska det kokas lite mer knäck till imorgon :)
Kram //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0